14 apr. 2012

Bucati de dragoste pura

Ea- Ti-a placut supa?
El- A fost extraordinara... nu am mai mancat de mult o supa, a avut asa un gust intens, nici nu ma asteptam sa fie asa buna. Ce ai pus in ea? A fost asa dulce ... ai pus zahar?
Ea - Nuuu... cum sa pun zahar... mmm am pus dragoste.
El - Si cum ?
Ea - Poi se pune 2-3 bucati , is asa in forme neregulate , se pun doua trei bucati la un litru de supa.
El - Dar nu-i cam mult?
Ea - Nuuuu... trebuie sa pui sa aiba gust bun. Asta e ingredientul meu secret ... nu zahar .
El - Da...dar daca pui asa multe odata, la o supa, nu o sa-ti  mai ramana .
Ea - Nuuu...ca am muuulte bucati de dragoste .
El - Cate?
Ea - Nu stiu...am o camera asa plina .
El - Cam cate is ?
Ea -  MMM ...Cateva miliarde.
El - Sunt mici ?
Ea - Da sunt cam asa...
El - Ahaaaa.
Ea - Tu ai bucati dinastea de dragoste ?
El - Nu
Ea - Nuuuu?
El - Eu am o bucata mare mare .
Ea - Si o tii si tu intr-o camera?
El- Da , dar camera mea  e mai mare decat a ta.
Ea - Si cum o pui in supa?
El - Iau un ciocanel si tot dau pe bucata mare si cad bucati mici.
Ea - Dar asa iti trebuie si cantar . Cum masori cat pui in supa.
El - Eu pun dupa ochi . Ca stii tu am ochi format de constructor .
Ea - Mie imi place mai mult in bucati asa mai mici gata masurate .
El - Ce scumpa esti parca suntem doi copii .



Un comentariu:

  1. hehehe..apoi chiar ca parca sunteti doi copii..nu stiam ca despre voi doi e vorba

    RăspundețiȘtergere